Backoffice Service


VOORDELEN

Kiest u voor de Backoffice Service van Payper dan kiest u voor zekerheid en gemak. Wij nemen het gehele administratieve proces van u over. En kunt u zich optimaal focussen op uw corebusiness: de werving en selectie van flexwerkers en het relatiebeheer van uw klanten.

  • Connector.

    Payper verzorgt uw financiële administratie

    Overname van uw debiteurenbeheer en creditmanagement.

  • Connector.

    Alles op één plek

    Uw gehele administratie in één online omgeving.

  • Connector.

    Voordeel op kostprijs en voorfinanciering salarissen

    Margeoverzichten real-time inzichtelijk.

  • Connector.

    Tijdbesparing

    Facturatie en verloning uitbesteed.

  • Connector.

    Professionele ondersteuning

    Service- & supportteam Intermediairs voor vragen en ondersteuning over CAO’s, wetgeving, facturatie en margebetaling.

  • U geeft aanvullende (ontbrekende) bedrijfsgegevens aan ons door
  • Payper richt uw online bedrijfsomgeving in op Payper.nl
  • U inventariseert de gegevens van uw klanten (bestaand of nieuw) en flexwerkers en geeft die aan ons door
  • Payper checkt klanten op kredietwaardigheid
  • Wij verwerken geaccordeerde klanten en bijbehorende flexwerkers in de online bedrijfsomgeving
  • Medewerkers krijgen digitaal contracten toegestuurd ter ondertekening en akkoord
  • Medewerkers kunnen aan het werk en geven aan het eind van week 1 hun uren door via Payper.nl
  • Uw opdrachtgever ontvangt de wekelijkse factuur
  • U krijgt bij betaling van de weekfactuur marge uitgekeerd
 
 
 
U plaatst uw flexwerkers tegen een vaste inkoop omrekenfactor op contract bij Payper. In deze omrekenfactor zitten alle verplichte werkgeverslasten, financieringslasten en kosten voor debiteurenbeheer. Het verschil tussen de inkoop omrekenfactor welke u met Payper heeft, en de verkoop omrekenfactor die u afspreekt met uw opdrachtgevers is uw winstmarge. Deze winstmarge is inzichtelijk in uw beheersportaal.

Backoffice tarief laten berekenen>

Als u uw backoffice reeds heeft uitbesteed en over wilt stappen naar Payper, dan stellen wij geheel kosteloos een implementatiemanager ter beschikking om dit overstapproces te begeleiden. Op deze manier kunt u zich blijven concentreren op waar u goed in bent, en dragen wij gedegen zorg voor de inrichting van de nieuwe processen binnen uw organisatie en de onze, en de migratie van uw flexwerkers naar Payper. Zo profiteert u vanaf dag 1 van de voordelen van de nieuwe samenwerking.

Vraag Backoffice Service aan >
 
 
 
 
 
 

Nee, wij richten kosteloos een beheerportaal in waarmee u klanten, kandidaten en plaatsingen kunt aanmaken en beheren
Dit kunt u doen via de speciaal hiervoor ingerichte beheerportaal
Wij plannen een dagdeel in bij u op kantoor waarbij wij uitleggen hoe de werkwijze is, laten u zien hoe de beheerportaal werkt, en verwerken desgewenst alle bestaande klanten, medewerkers en plaatsingen in het systeem. Binnen 5 werkdagen bent u helemaal klaar om gebruik te maken van de backoffice service van Payper.
De marge wordt op factuurdatum van uw klanten uitbetaald
Ja dat kan, mits uw organisatie door de creditcheck gevalideerd wordt bij onze kredietverzekeraar

 

BACKOFFICE SERVICE AANVRAGEN


Pascal Peeters

Senior Salesmanager

HOE WERKT DEZE AANVRAAG?
“Laat u professioneel ondersteunen door Payper. Uw gehele administratie online in één omgeving. Laat uw gegevens achter en ontvang zo snel mogelijk een offerte.”

Via dit formulier kunt u direct de Backoffice Service aanvragen. Laat u professioneel ondersteunen door Payper. Uw gehele administratie online in één omgeving.

Op basis van de gegevens die u hier invult krijgt u een offerte toegestuurd. De offerte is geheel vrijblijvend.

* Deze velden zijn verplicht