Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

In onze maandelijkse NewsPayper houden we je op de hoogte van zowel Payper nieuwtjes als alle trends en ontwikkelingen uit de branche.

BACKOFFICE SERVICE


VOORDELEN

Kiest u voor de Backoffice Service van Payper dan kiest u voor zekerheid en gemak. Wij nemen het gehele administratieve proces van u over. En kunt u zich optimaal focussen op uw corebusiness: de werving en selectie van flexwerkers en het relatiebeheer van uw klanten.U behoudt wel alle controle en overzicht dankzij ons platform PayperOne, gebouwd op de fundering van de #1 cloudbased CRM software: Salesforce.

  • Tijdswinst door digitale afhandeling inleenovereenkomsten, contracten & tewerkstellingen;
  • Arbeidscontracten & contractbeheer
  • Facturatie en debiteurenbeheer;
  • Controle op kredietwaardigheid;
  • Liquiditeit en voorfinanciering;
  • Tijdige betaling van lonen en marges;
  • Registratie opdrachtgevers & kandidaten;
  • Personeelsadministratie;
  • Afdracht belastingen & sociale premies
  • Ziekteverzuim & pensioenopbouw
  • Managementinfo & juridisch advies
  • 1 digitale omgeving PayperOne gericht op gemak en transparantie;

  • Connector.

    Payper verzorgt uw financiële administratie

    Overname van uw debiteurenbeheer en creditmanagement.

  • Connector.

    Alles op één plek

    Uw gehele administratie in één online omgeving genaamd PayperOne.

  • Connector.

    Voordeel op kostprijs en voorfinanciering salarissen

    Margeoverzichten real-time inzichtelijk.

  • Connector.

    Tijdbesparing

    Facturatie en verloning uitbesteed.

  • Connector.

    Professionele ondersteuning

    Service- & supportteam Intermediairs voor vragen en ondersteuning over CAO’s, wetgeving, facturatie en margebetaling.

VEELGESTELDE VRAGEN


Nee, wij richten kosteloos een omgeving in binnen PayperOne waarmee u klanten, kandidaten en plaatsingen kunt aanmaken en beheren. Deze omgeving kunnen we op basis van uw persoonlijke wensen inrichten.
Dit kunt u doen via Payper One – ons eigen beheersysteem.
Wij plannen een dagdeel in bij u op kantoor waarbij wij uitleggen hoe de werkwijze is, laten u zien hoe ons systeem werkt, en verwerken desgewenst alle bestaande klanten, medewerkers en plaatsingen in Payper One. Binnen 5 werkdagen bent u helemaal klaar om gebruik te maken van de backoffice service van Payper.
De marge wordt op factuurdatum van uw klanten uitbetaald. Uw overzichten worden digitaal voor u klaargezet.
Ja dat kan, mits uw organisatie door de creditcheck gevalideerd wordt bij onze kredietverzekeraar.

BACKOFFICE SERVICE AANVRAGEN


Pascal Peeters

Senior Salesmanager

HOE WERKT DEZE AANVRAAG?
“Laat u professioneel ondersteunen door Payper. Uw gehele administratie online in één omgeving. Laat uw gegevens achter en ontvang zo snel mogelijk een offerte.”

Via dit formulier kunt u direct de Backoffice Service aanvragen. Laat u professioneel ondersteunen door Payper. Uw gehele administratie online in één omgeving.

Op basis van de gegevens die u hier invult krijgt u een offerte toegestuurd. De offerte is geheel vrijblijvend.

Aantal medewerkers: *