Blijf in contact met je medewerkers tijdens coronacrisis

Trindle stelt app gratis beschikbaar

De sluiting van scholen, horeca, kinderopvang en sportscholen én de gedragsrichtlijnen ten aanzien van corona hebben een enorm effect op het Nederlandse bedrijfsleven. Het aantal thuiszitters en thuiswerkers is extreem hoog. En daarmee is het bijna onmogelijk om goed te kunnen communiceren met de medewerkers.

2500 thuiszitters
Bij Payroller Payper uit Breda is het niet anders, ook zij zien maar liefst 2500 medewerkers thuis zitten. Als positief gebaar richting collega werkgevers doneert de payroller daarom, vanaf vandaag, het gebruik van haar online tool Trindle. Een management app waarmee positief contact met de thuiszitters en thuiswerkers eenvoudiger wordt. ‘Het zal een moeilijke tijd worden, maar samen komen er doorheen; zei Premier Rutte,’ aan die oproep willen we gehoor geven aldus Payper.

Geschrokken
“We zijn ons rot geschrokken, het is voor iedereen een onwerkelijke situatie. Voor de werkgever, maar ook voor thuiswerker. Je verliest contact met elkaar, dat is het ergste. We willen zelf een daad stellen. Onze online App Trindle stellen we gratis beschikbaar voor iedereen die ermee wil werken. Het is een klein gebaar, en wij hopen dat het iets bijdraagt. ” aldus Edwin Schaap, eigenaar Payper.

Crisis door
Met de software kan je contact houden met grote groepen thuiswerkende medewerkers. Zo ben je betrokken bij elkaar. Je krijgt de juiste feedback van je medewerkers. Dus het helpt om te reageren en te organiseren binnen je organisatie.

Gebruik maken van Trindle? Meld je organisatie gratis aan: www.trindle.ai/stay-connected/