How to get noticed

Noëlle Kuypers • 02 februari 2022 • HR-trends & actualiteit

People First Group is trotse partner van het tv-programma 'How to get noticed' op RTL-Z. Wekelijks worden daar HR-vraagstukken onder de loep genomen. De collega's van People First Group delen daar onze visie op.

How to get noticed

How to get noticed gaat naar verschillende organisaties om te helpen arbeidsmarkt- en recruitment uitdagingen het hoofd te bieden. Met thema’s zoals innovatie, diversiteit en het werven van schaars talent snijden ze elke keer relevante onderwerpen aan. Met People First Group geven wij er iedere week onze visie.

Hieronder vind je de samenvattingen per aflevering. De complete afleveringen kijk je terug via Videoland.

Aflevering 1

Haaglanden Medisch Centrum
02-01-2022

Voor Haaglanden Medisch Centrum werd in deze eerste aflevering ingezoomd op het vraagstuk ‘Hoe kunnen we innoveren in HR en recruitment?’

Meer weten over dit onderwerp?

Blog artikel: Nieuw personeel werven? Laat de techniek voor je werken!

Aflevering 2

Enexis
09-01-2022

In de tweede aflevering van How to get noticed stelt Enexis Groep de vraag ‘Hoe werven we medewerkers in volumes?’

Meer weten over dit onderwerp?

Blog artikel: Zo vind jij nieuw talent in een krappe arbeidsmarkt

Aflevering 3

Van Happen Containers
16-01-2022

In de derde aflevering vraagt Van Happen Containers hulp bij het vraagstuk ‘Hoe behoud je talent?’

Meer weten over dit onderwerp?

Blog artikel: Talentontwikkeling: pas op voor deze drie valkuilen

Aflevering 4

Lidl
23-01-2022

Lidl had de vraag: ‘Hoe zorgen wij ervoor dat parttimers zich nog meer betrokken voelen bij onze interne netwerken en hier ook vaker in vertegenwoordigd zijn?’

Meer weten over dit onderwerp?

Blog artikel: Zo betrek je Generatie Z bij je organisatie

Aflevering 5

Swinkels Family Brewers
30-01-2022

In aflevering 5 vraagt Swinkels Family Brewers zich af hoe kun je echt kunt opvallen als werkgever?

Meer weten over dit onderwerp?

Blog artikel: Opvallen als werkgever? Maak dan werk van employer branding

Aflevering 6

Norsk Hydro
06-02-2022

In aflevering 6 van How to get noticed kan Norsk Hydro wel wat hulp gebruiken met het volgende vraagstuk: Hoe kunnen we mensen werven voor zij-instroom? 

Aflevering 7

T-Mobile
13-02-2022

In deze een-na-laatste aflevering van How to get noticed vroeg T-Mobile Nederland om het volgende vraagstuk op te pakken: Hoe haal je schaars talent binnen?

Meer weten over dit onderwerp?

Blog artikel: Zo maak jij als werkgever het verschil

Aflevering 8

Ballast Nedam
20-02-2022

Ballast Nedam wil de komende jaren meer vrouwen aannemen. In deze laatste aflevering van How to get noticed draait het daarom om: Hoe werf je divers en inclusief personeel?

over de auteur

Noëlle Kuypers

Noëlle Kuypers is sinds 2021 werkzaam bij Payper B.V als sr. marketingspecialist. Ze heeft veel ervaring binnen de HR- en payroll branche. Zowel strategische marketing als de operationele uitwerking daarvan pakt zij graag beet.

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Privacy-instellingen

Wanneer u een website bezoekt, kan deze informatie in uw browser opslaan of ophalen, meestal in de vorm van cookies. Beheer hier uw persoonlijke Cookie Services.

Deze cookies zijn nodig om de website te laten functioneren en kunnen niet uitgeschakeld worden.

Om gebruik te maken van deze website zijn volgende technische cookies vereist
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec
  • __cfruid

Decline all Services
Accept all Services