PAYPER ONE


SIMPLIFY EMPLOYABILITY

Status:
Payper One = LIVE

Nieuwe Functionaliteiten

  • Werkurenbriefjes aanmaken is live
  • Reserveringen en betalingsinformatie is live
  • Vakantie uren op standaard urenbriefje is live

Geplande Functionaliteiten

  • NAW gegevens aanpassen door werknemer.

MIJN GEGEVENS


Welkom bij Payper One
Wanneer je bent ingelogd kom je op de hoofdpagina terecht. Aan de rechterzijde staat je naam vermeld. Door op je naam te klikken worden je arbeidsgerelateerde gegevens inzichtelijk.


MIJN GEGEVENS
Aan de linkerzijde vind je alle persoonsgegevens.

Aan de rechterzijde vind je alle belangrijke informatie:

Plaatsingen: klik hier om de gegevens van je baan te raadplegen, zoals bruto uurloon en start datum.

  • Loonstroken: Klik hier om de loonstrook van de desbetreffende week in te zien.
  • Reserveringen: Inzicht in de opgebouwde reserveringen zoals vakantiedagen en vakantiegeld.
  • Betaalinformatie: Inzicht in de betaalde netto salarissen.
  • Uren: klik hier om alle uren records te raadplegen.

Elk uren record heeft een status:
Concept: de uren records zijn aanpasbaar.
Ingediend controle klant: de uren records zijn ingediend ter controle bij de klant.
Ingediend: de uren records zijn ingediend bij Payper.
Definitief: de uren records zijn verloond.
Afgewezen: de uren records zijn afgewezen.

MIJN BAAN


ARBEIDSOVEREENKOMST ONDERTEKENEN

Voordat je aan de slag gaat, dien je eerst de arbeidsovereenkomst digitaal te ondertekenen. Hiervoor krijg je een link per e-mail waarmee je de arbeidsovereenkomst kan doornemen en elektronisch kan ondertekenen.

PLAATSING

In de plaatsing vind je alle plaatsingsgegevens zoals je beroep, start datum en bruto uurloon.

De bevestiging tewerkstelling van de plaatsing ontvang je tevens per e-mail.

MIJN UREN


OVERZICHT UREN
Op je persoonlijke pagina vind je onder Uren alle uren records.

Om een urenbriefje te bekijken klik je op het nummer van het record.

INVULLEN UREN
In het scherm dat opent zie je het weekoverzicht waar je de gewerkte uren per dag kunt invullen.

Klik vervolgens op ‘indienen’, uw werkgever dient vervolgens de uren te accorderen.


AANMAKEN WERKURENBRIEFJE

Het is mogelijk om zelfstandig werkurenbriefjes aan te maken.

Om zelf werkurenbriefjes aan te maken ga je eerst naar je plaatsing. Eenmaal in de plaatsing heb je een overzicht zoals de afbeelding hiernaast weergeeft. Aan de rechterzijde staat aangegeven Urenbriefje handmatig aanmaken.

Selecteer de maandag van de gewerkte week die je wenst in te voeren. Het type van het urenbriefje voor gewerkte uren is Regulier. Klik op Opslaan. Vervolgens staat het werkurenbriefje klaar om ingevuld te worden.

 

Let op: je werkgever kan er ook voor kiezen dat zij de uren zelf invoeren en werkurenbriefjes aanmaken. Maak daarom alleen werkurenbriefjes aan en vul alleen de uren in, als je dit hebt afgesproken met je werkgever.

MIJN CASES


EEN CASE IS EEN VRAAG OF VERZOEK AAN PAYPER

Heb je een vraag aan Payper dan kun je deze gemakkelijk vanuit Payper One stellen door middel van het aanmaken van een case. Door een case via Payper One aan te maken heb je altijd inzicht in de status van de case.

In het hoofdmenu is de knop ‘cases’ aanklikbaar. Klik op de knop om door te gaan naar het case overzicht.

CASE OVERZICHT

Het case overzicht geeft overzicht van de uitstaande vragen bij Payper. Vanaf het overzicht heb je direct zicht op de openstaande cases met de volgende informatie:

  • Casenummer
    • Nummer van de case. Handig als referentienummer mocht u vragen hebben.
  • Onderwerp
    • Het onderwerp van de vraag.
  • Status
    • Case status geeft aan wat de stand van zaken is omtrent de case. Zie hiernaast de mogelijke case status.
  • Openingsdatum
    • Aanmaakdatum van de case.
  • Case-Eigenaar
    • De medewerker van Payper die verantwoordelijk is voor de afhandeling van de case.

Vanuit het overzicht kun je nieuwe cases aanmaken. Klik hiervoor op de knop ‘Nieuw’ aan de rechterzijde.

AANMAKEN NIEUWE CASE

Door te klikken op de knop ‘Nieuw’ komt er een popup omhoog. Zie het voorbeeld hiernaast. Vul de verplichte velden in en druk vervolgens op ‘opslaan’. Na het opslaan wordt de case aangemaakt en is deze terug te vinden in het case overzicht.

WERKEN IN DE CASE

Als de case is aangemaakt kom je direct in het overzicht van de case zoals het voorbeeld hiernaast. Je kunt vanuit de case direct met een medewerker van Payper communiceren.

Je kunt via ‘een update delen’ communiceren met de case eigenaar, oftewel de medewerker van Payper. Als Payper reageert krijgt je een e-mail met het antwoord en een link die verwijst naar de case.

Als een medewerker van Payper de case in behandeling neemt wijzigt de status van de case en ontvang je een melding via de mail.

Als je case is afgehandeld, je vraag is beantwoord, dan krijg je tevens een melding via mail.