KLANTEN



WELKOM BIJ PAYPER

UW VASTE WAARDE

Welkom bij Payper! Wij zijn er trots op dat wij uw vaste waarde mogen zijn. Op deze pagina kunt u inloggen en vindt u alle documentatie die u nodig heeft.

Vindt u niet wat u zoekt tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op via het formulier, of telefonisch.

Direct contact opnemen:

Contact

Inloggen

Hier kunt u inloggen op al onze portalen:


Intermediairs
Werkgevers
Salarisadministratie
Flexonline
BedrijvenPlus

VEELGESTELDE VRAGEN



U kunt uw medewerkers online inschrijven via Payper One. Met ons eigen platform heeft u de mogelijkheid om binnen een paar stappen een nieuwe medewerker in te schrijven. Inloggen op Payper One: klik hier

Hulp nodig bij het aanmelden van nieuwe medewerkers? Bekijk de handleiding hier!

Indien u uw wachtwoord kwijt bent, kunt u via de inlogpagina van Payper One uw wachtwoord opvragen. Indien u uw gebruikersnaam kwijt bent, kunt u uw gegevens opvragen door een e-mail te sturen naar info@payper.nl.

Inlogpagina Payper One

Payper houdt u op de hoogte omtrent fase overgangen, contractverlengingen en de laatste ontwikkelingen. Het faseoverzicht is in te zien via Payper One.

Daarnaast willen wij u vragen om dit zelf ook goed in de gaten te houden en uren/aanpassingen tijdig door te geven om eventuele misverstanden te voorkomen.

Graag ontvangen wij van u een schriftelijke bevestiging dat de medewerker is gestopt. U kunt via Payper One een case aanmaken. In de case willen wij u vragen om de voor-, achternaam, einddatum en rede van beëindiging door te geven. Let op: Indien een medewerker een einddatum in de arbeidsovereenkomst heeft staan (fase B contracten of horeca contracten), dient Payper bij de medewerker na te vragen of de overeenkomst is beëindigd. Zonder bevestiging van de kandidaat mogen wij het contract van de medewerker niet beëindigen.
Via Payper One kunt u zelf declaraties aanmaken voor uw medewerkers. Hulp nodig? Bekijk hier de handleiding!
Elke vrijdag worden de declaraties klaargezet voor de week erop. Indien u voortijdig al declaraties voor medewerkers wilt invullen, kunt u het beste een email sturen naar info@payper.nl
Payper biedt medewerkers de keuze om op wekelijkse of per 4 wekelijkse basis te worden uitbetaald. Bij de wekelijkse verloning vindt de uitbetaling van het salaris elke donderdag plaats. Het hangt af van de bank van de medewerker wanneer het salaris daadwerkelijk op de rekening van de medewerker wordt bijgeschreven. Heeft de medewerker gekozen voor een 4 wekelijkse uitbetaling? Klik dan hieronder voor een overzicht van de vier-wekelijkse periode verloningen.

Klik dan hier voor een overzicht van de vier-wekelijkse periode verloningen in 2017.

Uitgebreide informatie kunt u vinden in de kennisbank van Payper One. Na het inloggen kunt u de zoekbalk gebruiken om de kennisbank te benaderen. Mocht uw vraag ook hier niet beantwoord worden dan kunt u uw vraag stellen in een case. Via Payper One kunt u zelf een case aanmaken.

CONTACT


CASES


EEN CASE IS EEN VRAAG OF VERZOEK AAN PAYPER

Vanuit PayperOne is het mogelijk om vragen te stellen door middel van het aanmaken van een case. Door een case via PayperOne aan te maken heeft u altijd inzicht in de status van de case. De case functionaliteit zorgt voor meer overzicht en inzicht in de gestelde vragen.

HOE MAAK IK EEN CASE AAN?


U kunt de PayperOne handleiding raadplegen
om te zien hoe u een case aanmaakt.

PayperOne handleiding
voor werkgevers
PayperOne handleiding
voor intermediairs

SPOED?


Heeft u een dringende vraag? Het Customer Care Team staat u graag te woord via de telefoon of mail.

+31 76 544 93 45

* Deze velden zijn verplicht

CUSTOMER CONTACT TEAM


Rob Hogenes

Teamlead Customer Contact

Bram van der Velden

Customer Contact

Nikki van Helden

Customer Contact

Mireille Pahladsingh

Customer Contact

Georgine de Widt

Customer Contact

Marion Ambachtsheer

Customer Contact

CUSTOMER SUCCESS TEAM


Kim Stevens

Customer Success Manager

Michelle van den Heijkant

Customer Success Manager

Eline Feij

Customer Success Manager

Susan Dirven

Customer Success Manager

Féliz Allart

Customer Success Manager

OPENINGSTIJDEN

Maandag-Vrijdag
08:30-17:30