MINDER TIJD OP KANTOOR = MEER UREN OP DE VLOER

Subway vestiging Den Haag

MINDER TIJD KWIJT AAN ADMINISTRATIE

Peter de Boer, eigenaar van 2 Subway vestigingen in Den Haag, is al jaren dik tevreden over de dienstverlening van Payper. We vroegen hem naar zijn ervaringen met Payper en hoe hij bij Payper terecht is gekomen.

Minder tijd op kantoor = meer uren op de vloer

Peter de Boer, eigenaar van 2 Subway vestigingen in Den Haag, is al jaren dik tevreden over de dienstverlening van Payper. We vroegen hem naar zijn ervaringen met Payper en hoe hij bij Payper terecht is gekomen.

vestiging den haag staand 1

Subway: de bekendste broodjeszaak ter wereld

Als jij nog nooit “een Sub” (= een supersmakelijk broodje van broodjeszaak Subway) hebt gegeten, dan heb je zeker wat gemist! Onder de internationale restaurantketen vallen meer dan 37.000 vestigingen in 104 landen. Niet te missen, zou je zeggen.

Je stelt jouw “Sub” helemaal samen zoals jij dat wilt. Ieder broodje wordt vers, recht voor je neus en met jouw gekozen ingrediënten klaargemaakt. Op die manier krijg je altijd jouw persoonlijke Sub!

Rond lunchtijd is het vanzelfsprekend druk in de zaak. Peter staat zoveel mogelijk in de zaak om mee te draaien. “De administratieve werkzaamheden die op kantoor moeten gebeuren, die moeten nu eenmaal gedaan worden, alleen verdien je daar niks mee.” Peter is daarom het liefst zo weinig mogelijk in zijn kantoor, want: “Elk uurtje dat ik niet op kantoor ben, kan ik in de zaak staan om omzet te draaien en de winkels aan te sturen.”

Minder tijd kwijt aan administratie

Om die reden heeft Peter gekozen voor payrolling. Hij was op zoek naar gemak, zodat hij zich vooral met zijn bedrijf bezig kon houden in plaats van met administratie.

Op advies van een Subway-collega nam Peter contact op met Payper. Het telefonische en persoonlijke contact dat na zijn contactaanvraag volgde, ervaarde Peter als rustig en relaxed. Omdat het gesprek hem vertrouwen gaf in de dienstverlening en hij benieuwd was naar de praktijk, besloot hij ongeveer 6 jaar geleden over te stappen naar Payper.

Deskundig en persoonlijk contact

“PayperOne is een super gebruiksvriendelijk systeem en in combinatie met de fijne dienstverlening is Payper voor mij dé HR partner. Ook mijn medewerkers kan ik met een gerust hart doorverwijzen naar Payper.” Door de jaren heen zijn er verbeteringen doorgevoerd in het systeem waardoor bijvoorbeeld het inschrijven van een nieuwe medewerker veel eenvoudiger is geworden. Ook in de dienstverlening van Payper zijn er verbeteringen doorgevoerd. Door de combinatie van het handige platform en de persoonlijke dienstverlening besteedt Peter nu minder tijd op kantoor en kan hij deze uren in zijn bedrijf steken.

Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden

Wil jij, net als Peter, het gemak ervaren van onze software en dienstverlening en op die manier meer tijd overhouden om te besteden aan je bedrijf en aan je medewerkers? Vul onderstaand contactformulier in voor een vrijblijvend gesprek.

een adviesgesprek met een van onze consultants?

OVER PAYPER

Payper is een ervaren strategische HR-partner op het gebied van flexibele arbeid en personeelsorganisatie. Met Payper als partner vang je pieken en dalen in je organisatie flexibel op, is je administratie efficiënt geregeld en ben je verzekerd van actuele HR expertise. Payper is koploper als het gaat om innovatie in digitale HR-dienstverlening. Gemak en transparantie voor werkgever én werknemer staat daarbij voorop. Payper heeft een unieke propositie door het aanbieden van een oplossing voor de totale workforce, waarbij zowel de vaste als flexibele verloning uitbesteed kunnen worden. Meer informatie over onze dienst payroll:

LEES OOK ONZE
ANDERE

Aethon

Aethon ondersteunt organisaties in de zorg, (semi-)overheid, woningcorporaties, kinderopvang en het onderwijs als totaalleverancier van personeel. We spraken met Liesbeth Griffioen (CEO) en Daphne Boogh (CHRO) van Aethon over de samenwerking met Payper.
MEER OVER Aethon
payroll volgens payper

Payper en HR2day

HR2day ondersteunt ons bij het realiseren van onze ambities, waarin centraal staat dat vaste en flexibele arbeid steeds meer verweven zijn en waarin we een rol spelen in de gehele employee journey.
MEER OVER Payper en HR2day
Vapiano

Vapiano

Restaurantketen Vapiano, bekend door de Italiaanse gerechten, maakte in 2020 vanuit een faillissement een doorstart onder leiding van de horecafamilie Van der Valk. De visie van Vapiano is om gasten een ‘casual dining experience’ te geven, waarbij alle wensen op een gastvrije manier worden ingevuld.
MEER OVER Vapiano

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Privacy-instellingen

Wanneer u een website bezoekt, kan deze informatie in uw browser opslaan of ophalen, meestal in de vorm van cookies. Beheer hier uw persoonlijke Cookie Services.

Deze cookies zijn nodig om de website te laten functioneren en kunnen niet uitgeschakeld worden.

Om gebruik te maken van deze website zijn volgende technische cookies vereist
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec
  • __cfruid

Decline all Services
Accept all Services