Payper is volop in beweging!

Dagelijks werken we enorm hard om onze dienstverlening nog verder te verbeteren.
Met een team van jonge professionals zetten we mooie stappen richting onze doelstellingen. Zo hebben we de ambitieuze doelstelling om in 2020 met Payper naar de beurs te gaan. We hebben nog een lange reis te gaan om deze doelstelling te behalen. Het zal geen soepele reis worden maar een weg met pieken en natuurlijk dalen. De weg naar succes is immers niet recht maar vol met hobbels en bochten. Het doel is belangrijk maar de reis gaat ons veel leren! Om de wijze woorden van Confucius te gebruiken ‘De weg zelf is je bestemming’.
Met Payper Broadcast nemen we je mee op onze weg. Krijg een exclusief kijkje in onze keuken, leer ons kennen en ga samen met ons op reis! 

 


Eens per maand gaan onze deuren open in de vorm van een korte video / vlog.
Onze directeur Edwin Schaap nam in juni 2017 de aftrap!

 


Update vanuit Sales – juli 2017 – Erik Marchal. 

De klant voor zijn en inspringen op de behoefte van de klant in plaats van reactieve sales. Dat is het doel van Sales naar aanleiding van de laatste Sales meeting. Hoe gaat Sales direct inspelen op de vraagstukken van de klant? Hoe kan Sales direct van meerwaarde zijn voor nieuwe klanten? Erik brengt je op de hoogte!
 

Update vanuit Customer Success Team – augustus 2017

Het Customer Success Team (CST) werkt hard aan het pro actief signaleren van klantvragen. Het CST zit midden in de operatie en is de spin in het operationele web. Met het beheer van alle cases ziet CST geen vraag meer voorbij slippen. Snel schakelen, pro actief informeren en correct afhandelen van klantvragen met als doel een hoge klanttevredenheid. 

Update vanuit het Customer Contact Team – Rob Hogenes – september 2017

Het Customer Contact Team (CCT) is het eerste aanspreekpunt voor klanten en medewerkers. Dit eerstelijns support team biedt via de telefoon, mail en PayperOne de kennis enoplossingen zodra deze nodig zijn. Het CCT zit niet stil en heeft recent het team uitgebreid om zo beter bereikbaar te zijn. Het team van Rob stelt zich graag even voor in deze Payper Broadcast.

Update vanuit het Customer Operations Team –
Diana Kamp – oktober 2017

Het Customer Operations Team (COT) is de motor van Payper. De medewerkers van COT zorgen er wekelijks voor dat alle medewerkers tijdig worden betaald. Best een klus! Met de komst van PayperOne is er wel veel veranderd. In de volgende broadcast komt het team van Diana aan het woord over deze veranderingen.

Update vanuit het Customer Implementation Team – Els Koffeman – November 2017

Het Customer Implementation Team (CIT) is het kennisteam van Payper. Zij zijn onder andere verantwoordelijk voor de technische implementatie van de klanten in het systeem en zijn volledig op de hoogte op het gebied van CAO’s en wetswijzigingen. Waar zijn zij nu op gefocust? Waar willen ze naar toe? Ontdek het in deze Payper Broadcast.

Update vanuit het Finance Team – Jean-Paul Rozeboom – December 2017

Het Finance Team heeft binnen Payper verschillende belangrijke taken. Waar houden zij zich mee bezig en welke ontwikkelingen zijn er aan de orde? Dat zal duidelijk worden in de volgende broadcast.