Business Unit Controller


Als business unit controller ben je verantwoordelijk voor het monitoren, borgen en optimaliseren van het volledige facturatie en marge proces en je houd je bezig met de omzet, kostprijzen, marges en diverse afrekeningen. Daarnaast weet je de data te analyseren en om te zetten naar een goed onderbouwd advies. Dit richting de interne organisatie en de klanten van Payper.

Je werkt in ons gespecialiseerde kennisteam en ben je het aanspreekpunt voor onze klanten op het gebied van debiteurenbeheer. Ook monitor en analyseer je het betalingsgedrag van bestaande klanten en weet te handelen op het gebied van incasso dossiers. Voor nieuwe klanten bepaal jij het debiteurenrisico en ben je verantwoordelijk voor het acceptatieproces. Je bent namens Payper het aanspreekpunt voor banken en verzekeraars rondom het kredietbeheer van onze klanten.

In deze interessante en brede rol rapporteer je aan de Manager Operations.

Jouw profiel?

  • Je handelt ten alle tijden proactief en bent zelfstandig.
  • Je bent een stevige gesprekspartner.
  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding in de financiële richting en inmiddels 3 tot 5 jaar relevante werkervaring opgedaan.
  • Je bent analytisch sterk onderlegd.
  • Je bent een teamspeler.
  • Je werkt fulltime.

Wat bieden we jou?
Een interessante baan binnen een team met enthousiaste en gedreven collega’s in een innovatieve en ambitieuze werkomgeving in een groeiende markt. Payper werkt met zelfsturende teams en waardeert eigen inbreng, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid en geeft veel ruimte om te leren en jezelf verder te ontwikkelen. Bij ons mag je fouten maken als je er maar van leert. We bieden onze medewerkers goede arbeidsvoorwaarden:

  • Marktconform salaris 
  • 25 vakantiedagen
  • Interessante bonusregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Mooi en eigentijds kantoor
  • Gratis sportabonnement bij naastgelegen sportschool
  • Elke dag vers fruit op kantoor

Daarnaast zit ons kantoor op een A1 locatie in Breda: met de auto 3 minuten rijden vanaf de A16 e/o met openbaar vervoer 1 minuut lopen vanaf trein- e/o busstation. Op vrijdag sluiten we de week af met een gezellige vrijdagmiddagborrel. Elke maand hebben we een medewerker van de maand benoeming. Regelmatig wordt er op initiatief van collega’s een intern sporttoernooi georganiseerd en 2 keer per jaar hebben we met alle collega’s een heel gezellig personeelsuitje.

Over Payper
Payper is een strategische partner op het gebied van flexibele arbeid. Wij bieden structurele oplossingen op het gebied van payroll, backoffice services en HR-management. Oplossingen waarmee flexibele arbeid duurzaam verankerd wordt in organisaties. Wij onderscheiden ons met name door onze stevige knowhow op ons vakgebied en door onze grote klant- en servicegerichtheid. Innovatie is het sleutelwoord bij Payper, want wij zijn continu bezig om onze diensten te verbeteren en deze optimaal te laten aansluiten op de wensen van onze klanten. Toonaangevend en vernieuwend. Gedrevenheid, passie, innovatievermogen, durf en visie plus een 100% focus op de klant zijn sleutelwoorden die ons DNA omschrijven.

"Binnen Payper ben ik doorgegroeid van Customer Contact Medewerker naar Online Marketeer. Om mijn kennis te vergroten heb ik NIMA A online Marketeer gevolgd met dank aan Payper. Ik ben erg blij met het vertrouwen dat ik krijg."

  • Ronnie van Dijk

    Online Marketeer

Meer informatie of direct solliciteren
Voor meer informatie kun je telefonisch contact opnemen via 076-5449345.

Om direct te solliciteren kun je je gegevens, inclusief CV en motivatiebrief mailen naar Recruitment: Recruitment@payper.nl. Je kunt ook direct reageren door onderstaande formulier in te vullen.

 

A week in the life of...

Altijd al willen weten hoe het is om bij Payper te werken?

Met 'A week in the life of' krijg je een exclusief kijkje in zowel het zakelijke als het privé leven onze collega’s!

Neem snel een kijkje!
Image