Junior Casemanager
parttime / 5 ochtenden

Weet jij waar de WvP, ZW en Casemanagement verzuim voor staat? Ben je administratief sterk? En ben je in staat om op verschillende niveaus overtuigend te communiceren? Dan ben JIJ de toegevoegde waarde voor Payper!

Wat ga je doen?

Als Junior Casemanager ben JIJ verantwoordelijk voor het kort verzuim van de medewerkers. Je werkt hiervoor samen met de Verzuimspecialist.

In deze functie neem je telefonisch ziek- en betermeldingen aan van de medewerker, vraag je goed door naar de reden van het verzuim en maak je heldere afspraken over het vervolgtraject om dit vervolgens te kunnen verwerken in het verzuimsysteem en bij het UWV.

Daarnaast onderhoud je contact met de zieke medewerker en klant en handel je via de telefoon en mail vragen af met betrekking tot de verzuimmelding.

Je onderhoudt ook contact met het UWV en de Arbodienst en bent o.a. verantwoordelijk voor de correspondentie. Verder ben je verantwoordelijk voor de berekening van het dagloon en handel je alle voorkomende administratieve taken af.

Jouw Profiel

  • HBO werk- en denkniveau aangevuld met minimaal 2 jaar relevante ervaring
  • Je bent integer, zelfstandig, hebt een pro-actieve houding en een hands-on mentaliteit
  • Je bent beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 12.30 uur

Wat biedt Payper?

Een interessante baan binnen een team met enthousiaste en gedreven collega’s in een innovatieve en ambitieuze werkomgeving in een groeiende markt. Payper werkt met zelfsturende teams en waardeert eigen inbreng, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid en geeft veel ruimte om te leren en jezelf verder te ontwikkelen. We bieden onze medewerkers goede arbeidsvoorwaarden:

  • Marktconform salaris (minimaal €2205 en maximaal €3072)
  • 25 vakantiedagen p/j en tijd voor tijd opbouw bij overwerk
  • Interessante bonusregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Bonusregeling
  • Gratis sportabonnement bij naastgelegen sportschool
  • Elke dag vers fruit op kantoor

Daarnaast zit ons kantoor op een A1 locatie in Breda: met de auto 3 minuten rijden vanaf de A16 e/o met openbaar vervoer 1 minuut lopen vanaf trein- e/o busstation. Op vrijdag sluiten we de week af met een gezellige vrijdagmiddagborrel. Regelmatig wordt er op initiatief van collega’s een intern sporttoernooi georganiseerd en 2 keer per jaar hebben we met alle collega’s een heel gezellig personeelsuitje.

Over Payper

Payper is een vooraanstaande en ambitieuze speler binnen de payrollbranche en wil deze positie de komende jaren verder uitbouwen met kwalitatieve groei. Iedereen binnen Payper werkt dan ook aan een gezamenlijk doel; naar de beurs in 2020. Payper levert branchespecifieke payroll oplossingen en strategisch HR advies aan bedrijven die actief zijn in onder andere de retail, logistiek, zorg, beveiliging, industrie en horeca en uitzendbranche. Hierbij handelt Payper vanuit het principe “goed werkgeverschap”.  Met PayperOne, het in eigen beheer ontwikkelde payroll platform, is Payper een innovatieve speler die HRM gemakkelijk en leuk maakt voor haar klanten. Innovatie, kwaliteit en klantgerichtheid zijn belangrijke sleutelwoorden die in ons hele proces en bij alle medewerkers terugkomen. Onze bedrijfscultuur is informeel, ondernemend en resultaatgericht.

Meer informatie of direct solliciteren

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Conny van Overbeek: +31 76 544 93 45.

Je kunt solliciteren door je CV en motivatie te mailen naar Recruitment: Recruitment@payper.nl. Je kunt ook direct reageren door onderstaande formulier in te vullen.


Conny van Overbeek

Verzuimspecialist

Deel deze vacature