Customer Success Manager


Als Customer Success Manager binnen Payper ben je verantwoordelijk voor het realiseren van een hoge klanttevredenheid door het geruisloos onboarden van nieuwe klanten en bestaande klanten tevreden te houden.

Je bewaakt de kwaliteit van de afspraken en communicatie en bent de verbindende schakel tussen Payper en onze klanten. Je onderhoudt actief contact met klanten en vertaalt wensen en verwachtingen naar commerciële kansen. Jouw doel? Een uitgebreid bestand van tevreden klanten, met een goede omzet en nog beter rendement. Bij alles wat je doet hou je nauwlettend in de gaten of de werkwijzen en processen binnen het team bijdragen aan de juiste service.

Kom je (klant)uitdagingen tegen? Dan wend je jouw creativiteit aan om tot een goede oplossing te komen voor alle partijen. Je voelt je verantwoordelijk voor je werk en je klanten en zoekt samenwerking met anderen op als dat voor een beter resultaat zorgt. Kortom, jij kan oplossingen bieden die worden omgezet naar concrete acties.

Jouw profiel?
Payper zoekt een bewezen commercieel talent met natuurlijke daadkracht en een pragmatische instelling. Je hebt ervaring in de flexbranche en weet in een dynamische omgeving het beste uit jezelf te halen. Voldoe je daarnaast aan onderstaande criteria, reageer dan snel op deze functie;

  • Een afgeronde HBO opleiding in commerciële richting;
  • Minimaal 4 jaar werkervaring binnen de flexbranche en minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in een commerciële functie;
  • Uitstekende kennis van uitzend- en payroll processen en bijbehorende wetgeving;
  • Communicatief sterk in woord en geschrift;
  • Woonachtig in de omgeving van Breda en in bezit van rijbewijs B

Daarnaast voldoe je aan de volgende competenties:

  • Klantgericht
  • Oplossingsgericht
  • Resultaatgericht
  • Samenwerken
  • Proactief handelen
  • Stressbestendig

Wat bieden we jou?
Een interessante baan binnen een team met enthousiaste en gedreven collega’s in een innovatieve en ambitieuze werkomgeving in een groeiende markt. Payper werkt met zelfsturende teams en waardeert eigen inbreng, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid en geeft veel ruimte om te leren en jezelf verder te ontwikkelen. We bieden onze medewerkers goede arbeidsvoorwaarden:

  • Marktconform salaris (minimaal €2.791,-  en maximaal 3.487,-)
  • 25 vakantiedagen per jaar en tijd voor tijd opbouw bij overwerk
  • Interessante bonusregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Gratis sportabonnement bij naastgelegen sportschool
  • Elke dag vers fruit op kantoor

Daarnaast zit ons kantoor op een A1 locatie in Breda: met de auto 3 minuten rijden vanaf de A16 e/o met openbaar vervoer 1 minuut lopen vanaf trein- e/o busstation. Op vrijdag sluiten we de week af met een gezellige vrijdagmiddagborrel. Elke maand hebben we een medewerker van de maand benoeming. Regelmatig wordt er op initiatief van collega’s een intern sporttoernooi georganiseerd en 2 keer per jaar hebben we met alle collega’s een heel gezellig personeelsuitje.

Over Payper
Payper is een vooraanstaande en ambitieuze speler binnen de payrollbranche en wil deze positie de komende jaren verder uitbouwen met kwalitatieve groei. Iedereen binnen Payper werkt dan ook aan een gezamenlijk doel; naar de beurs in 2020. Payper levert branchespecifieke payroll oplossingen en strategisch HR advies aan bedrijven die actief zijn in onder andere de retail, logistiek, zorg, beveiliging, industrie en horeca en uitzendbranche. Hierbij handelt Payper vanuit het principe “goed werkgeverschap”.  Met PayperOne, het in eigen beheer ontwikkelde payroll platform, is Payper een innovatieve speler die HRM gemakkelijk en leuk maakt voor haar klanten. Innovatie, kwaliteit en klantgerichtheid zijn  belangrijke sleutelwoorden die in ons hele proces en bij alle medewerkers terugkomen. Onze bedrijfscultuur is informeel, ondernemend en resultaatgericht.

"Het allerleukste aan mijn werk is het samenwerken met mijn team en het ontzorgen van onze klanten. Bij Payper is er veel ruimte voor eigen inbreng en kan je als persoon echt het verschil maken!"

  • Susan Dirven

    Customer Succes Manager

"Bij Payper krijg ik alle ruimte om mijn werkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren. Hierdoor kan ik een echte band opbouwen met mijn klanten en van meerwaarde voor ze zijn."

  • Bram van der Velden

    Consulent Payroll

Meer informatie of direct solliciteren
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen via telefoon 076-5449345. Om direct te solliciteren kun je je gegevens, inclusief CV en motivatiebrief mailen naar Recruitment: Recruitment@payper.nl

Je kunt ook direct reageren door onderstaande formulier in te vullen.

 

A week in the life of...

Altijd al willen weten hoe het is om bij Payper te werken?

Met 'A week in the life of' krijg je een exclusief kijkje in zowel het zakelijke als het privé leven onze collega’s!

Neem snel een kijkje!
Image