Manager Payroll M/V (40 uur) Vacature vervuld!

Wie zijn wij
Payper is een snel groeiende onderneming op het gebied van payrolloplossingen, HR ondersteuning en advisering aan bedrijven in de retail, logistiek, zorg, beveiliging, industrie, horeca en uitzendbureaus. Hierbij handelt Payper vanuit het principe “goed werkgeverschap”. Tevens biedt Payper backoffice services aan zelfstandige uitzendbureaus.

Wij zijn op zoek naar een Manager Payroll. De functie is niet leidinggevend en valtonder de afdeling Customer Implementation. Deze afdeling is verantwoordelijk voor een snelle en zorgvuldige technische inrichting van klanten. Bij het implementeren van de contractafspraken kun je denken aan het inrichten van de kostprijzen, wettelijk bepaalde premies en het toepassen van de beloningssystematiek conform de geldende cao. Het Customer Implementation Team is tevens verantwoordelijk voor een excellente salarisadministratie en hanteert daarbij een correcte naleving van de wet- en regelgeving.

Taken en verantwoordelijkheden
Het huidige team bestaat uit vier medewerkers en één teamlead. De nieuwe collega is verantwoordelijk voor het zelfstandig en tijdig verwerken van de salarissen en afdrachten (circa 1500 FTE). Je draagt er zorg voor dat de salarisadministratie wordt uitgevoerd in lijn met de juiste wet- en regelgeving. Je verzorgt periodiek de salaristroken, pensioenaangiftes, journaalposten en aangiften loonheffing. Je overziet het gehele salaris-administratieve proces en zorgt voor afstemming binnen het team als ook met andere afdelingen over verbetering van werkprocessen en afspraken. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor vraagstukken op payroll gebied. Tevens ga je regelingen opstellen ten behoeve van subsidies. Er is reeds een start gemaakt met het in kaart brengen van subsidies die mogelijk interessant zijn voor Payper en haar opdrachtgevers. Denk hierbij aan premiekortingen voor ouderen, uitstroomsubsidies, WAJONG etc. Jij wordt verantwoordelijk voor het implementeren, adviseren en uitvoeren van de subsidieregelingen.

 

Functie- eisen

De ideale kandidaat:

  • Beschikt over een afgeronde MBO+ of HBO opleiding in financiële richting;
  • Heeft minimaal 3 tot 5 jaar salaris-administratieve kennis en ervaring;
  • Is in het bezit van het Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL);
  • Beschikt over actieve kennis van de geldende wet- en regelgeving;
  • Heeft als pré een Vakopleiding Payroll Services (VPS);
  • Is geen jobhopper
  • Is woonachtig in de omgeving van Breda

Competenties

  • Communicatief vaardig;
  • Oplossingsgericht;
  • Kwaliteit- en resultaatgericht
  • Proactief;
  • Teamspeler;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit.

Wij bieden

Bij Payper kom je te werken in een dynamische werkomgeving met veel ruimte voor eigen inbreng. De functie geeft je veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Naast een marktconform salaris met goede arbeidsvoorwaarden inclusief een aantrekkelijke bonusregeling krijg je bij ons alle kans voor persoonlijke ontwikkeling.

Procedure
Stuur je c.v. en motivatiebrief naar cdebie@payper.nl

Deel deze vacature!