Medewerker Finance


Heb je een goede financiële basis gelegd, wordt enthousiast van een brede financiële rol en pas je goed in een ondernemende en dynamische omgeving? Ben je daarnaast proactief en zelfstandig, dan ontvangen we graag jouw reactie.

Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de complete crediteuren-administratie en verzorgd het betalingsverkeer. Ook het verzorgen van de intercompany-administratie, voortvloeiend uit bankboekingen. Het controleren van diverse grootboekrekeningen en het rapporteren aan het CBS maken o.a. deel uit van je takenpakket.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Inkoopfacturen boeken/controleren/betaalbaar stellen
  • Controle openstaande posten lijst crediteuren
  • Bankafschriften boeken
  • Mailboxen / cases beheren
  • Telefonisch contact betreffende inkomende facturen
  • Ad hoc werkzaamheden

Jouw profiel?

  • Je werkt gestructureerd en nauwkeurig
  • Je handelt proactief en bent zelfstandig
  • Je bent flexibel ingesteld en een teamspeler
  • Je hebt een afgeronde MBO-opleiding in de financiële richting en minimaal 2 jaar
    relevante werkervaring;

Wat bieden we jou?
Een interessante baan binnen een team met enthousiaste en gedreven collega’s in een innovatieve en ambitieuze werkomgeving in een groeiende markt. Payper werkt met zelfsturende teams en waardeert eigen inbreng, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid en geeft veel ruimte om te leren en jezelf verder te ontwikkelen. Bij ons mag je fouten maken als je er maar van leert. We bieden onze medewerkers goede arbeidsvoorwaarden:

  • Marktconform salaris (minimaal € 2.274 en maximaal € 2.841 )
  • 25 vakantiedagen
  • Interessante bonusregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Mooi en eigentijds kantoor
  • Gratis sportabonnement bij naastgelegen sportschool
  • Elke dag vers fruit op kantoor

Daarnaast zit ons kantoor op een A1 locatie in Breda: met de auto 3 minuten rijden vanaf de A16 e/o met openbaar vervoer 1 minuut lopen vanaf trein- e/o busstation. Op vrijdag sluiten we de week af met een gezellige vrijdagmiddagborrel. Elke maand hebben we een medewerker van de maand benoeming. Regelmatig wordt er op initiatief van collega’s een intern sporttoernooi georganiseerd en 2 keer per jaar hebben we met alle collega’s een heel gezellig personeelsuitje.

Over Payper
Payper is een vooraanstaande en ambitieuze speler binnen de payrollbranche en wil deze positie de komende jaren verder uitbouwen met kwalitatieve groei. Iedereen binnen Payper werkt dan ook aan een gezamenlijk doel; naar de beurs in 2020. Payper levert branchespecifieke payroll oplossingen en strategisch HR advies aan bedrijven die actief zijn in onder andere de retail, logistiek, zorg, beveiliging, industrie en horeca en uitzendbranche. Hierbij handelt Payper vanuit het principe “goed werkgeverschap”. Met PayperOne, het in eigen beheer ontwikkelde payroll platform, is Payper een innovatieve speler die HRM gemakkelijk en leuk maakt voor haar klanten. Innovatie, kwaliteit en klantgerichtheid zijn  belangrijke sleutelwoorden die in ons hele proces en bij alle medewerkers terugkomen. Onze bedrijfscultuur is informeel, ondernemend en resultaatgericht.

"Binnen Payper ben ik doorgegroeid van Customer Contact Medewerker naar Online Marketeer. Om mijn kennis te vergroten heb ik NIMA A online Marketeer gevolgd met dank aan Payper. Ik ben erg blij met het vertrouwen dat ik krijg."

  • Ronnie van Dijk

    Online Marketeer

Meer informatie of direct solliciteren
Voor meer informatie kun je telefonisch contact opnemen via 076-5449345.

Om direct te solliciteren kun je je gegevens, inclusief CV en motivatiebrief mailen naar Recruitment: Recruitment@payper.nl. Je kunt ook direct reageren door onderstaande formulier in te vullen.

 

A week in the life of...

Altijd al willen weten hoe het is om bij Payper te werken?

Met 'A week in the life of' krijg je een exclusief kijkje in zowel het zakelijke als het privé leven onze collega’s!

Neem snel een kijkje!
Image