Image
Image

Payroll Specialist (40 uur)

Heb jij werkervaring in de flexbranche? Wil jij verder de diepte in met kennis en je ontwikkelen naar een specialist? Ben jij een kei in implementatie en beheer? Werk je graag in een team aan je eigen taken? Dan ben JIJ de toegevoegde waarde van Payper!

Wat ga je doen?
Onze klanten bevinden zich in uiteenlopende branches wat ervoor zorgt dat we bij Payper dagelijks te maken hebben met zo’n 90 verschillende CAO’s. Je kunt je voorstellen dat het van groot belang is om al die CAO’s correct en tijdig te interpreteren en te implementeren in onze database. Wat in de database staat opgenomen geldt als waarheid en is het fundament van onze dienstverlening. Super belangrijk dus! Als Payroll Specialist ben jij verantwoordelijk voor het optimaal inrichten en onderhouden van onze CAO database.

Naast het beheren van de database ben je verantwoordelijk voor het technisch inrichten van nieuwe klanten in ons systeem PayperOne. Jij maakt nieuwe klanten systeemtechnisch klaar voor livegang naar de operatie. Jij zorgt ervoor dat alle gemaakte klantafspraken correct worden ingevoerd in het systeem en controleert op een excellente uitvoering met daarbij een scherp oog voor de actuele wet-en regelgeving. Als Payroll Specialist ben jij verantwoordelijk voor het technisch geruisloos en foutloos onboarden van onze nieuwe klanten.

In deze interne rol werk je zelfstandig binnen een team van 3 medewerkers. Binnen het gehele payrollproces signaleer je knelpunten en ben je in staat om deze zelfstandig op te lossen en uit te voeren. Je werkt intensief samen met de andere afdelingen binnen Payper.

Jouw profiel?

  • HBO werk- en denkniveau
  • Werkervaring in de flexbranche is een must
  • Basiskennis van CAO’s, fiscale wet-en regelgeving en loonadministratie geniet onze voorkeur maar wij vinden dat kennis is bij te brengen en vinden jouw persoonlijkheid  veel belangrijker
  • Zelfstandig, daadkrachtig, oplossings- en resultaatgericht werken daar draai je je hand niet voor om
  • In staat om binnen een dynamische werkomgeving je eigen werk te plannen en organiseren

Wat biedt Payper?
Een interessante baan binnen een team met enthousiaste en gedreven collega’s in een innovatieve en ambitieuze werkomgeving in een groeiende markt. Payper werkt met zelfsturende teams en waardeert eigen inbreng, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid en geeft veel ruimte om te leren en jezelf verder te ontwikkelen. Bij ons mag je fouten maken als je er maar van leert. We bieden onze medewerkers goede arbeidsvoorwaarden:

  • Marktconform salaris (minimaal €2489 en maximaal €3115)
  • 25 vakantiedagen
  • Interessante bonusregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Mooi en eigentijds kantoor
  • Gratis sportabonnement bij naastgelegen sportschool
  • Elke dag vers fruit op kantoor

Daarnaast zit ons kantoor op een A1 locatie in Breda: met de auto 3 minuten rijden vanaf de A16 e/o met openbaar vervoer 1 minuut lopen vanaf trein- e/o busstation. Op vrijdag sluiten we de week af met een gezellige vrijdagmiddagborrel. Elke maand hebben we een medewerker van de maand benoeming. Regelmatig wordt er op initiatief van collega’s een intern sporttoernooi georganiseerd en 2 keer per jaar hebben we met alle collega’s een heel gezellig personeelsuitje.

Over Payper
Payper is een vooraanstaande en ambitieuze speler binnen de payrollbranche en wil deze positie de komende jaren verder uitbouwen met kwalitatieve groei. Iedereen binnen Payper werkt dan ook aan een gezamenlijk doel; naar de beurs in 2020. Payper levert branchespecifieke payroll oplossingen en strategisch HR advies aan bedrijven die actief zijn in onder andere de retail, logistiek, zorg, beveiliging, industrie en horeca en uitzendbranche. Hierbij handelt Payper vanuit het principe “goed werkgeverschap”.  Met PayperOne, het in eigen beheer ontwikkelde payroll platform, is Payper een innovatieve speler die HRM gemakkelijk en leuk maakt voor haar klanten. Innovatie, kwaliteit en klantgerichtheid zijn  belangrijke sleutelwoorden die in ons hele proces en bij alle medewerkers terugkomen. Onze bedrijfscultuur is informeel, ondernemend en resultaatgericht.

Meer informatie of direct solliciteren
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Christel de Bie: +31 76 544 93 45. Je kunt direct solliciteren door onderstaande formulier in te vullen.

Christel de Bie

HR

Deel deze vacature