Salarisadministrateur


Heb jij werkervaring in de flexbranche? Wordt jij enthousiast van het werken met een HR Cloud oplossing? Ben jij klaar om jouw scope te verbreden naar ons innovatieve platform? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?
Je beheert en controleert het volledige verloningsproces, zowel voor interne als externe medewerkers. Wij werken volledig op Salesforce, ook met onze salarisadministratie HR2Day.  Je stuurt de uitvoerende medewerkers aan en stelt proactief controles op. Het is van groot belang dat jij er voor zorgt dat alle salarissen op tijd worden betaald. Daarnaast signaleer je knelpunten en optimaliseer je de processen rondom salarisadministratie. 

In deze interne rol werk je zelfstandig binnen een team van 2 medewerkers. Je bent resultaatgericht en accuraat, ondernemend, probleemoplossend, integer en een Teamspeler.

Jouw profiel?

  • Je bent in het bezit van het HBO Praktijkdiploma Loonadministratie
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Je hebt aantoonbare ervaring m.b.t. salarisadministratie en je bent bekend met inrichtingen en koppelingen
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Breda
  • Werkervaring in de flexbranche is een pre

Wat bieden we jou?
Een interessante baan binnen een team met enthousiaste en gedreven collega’s in een innovatieve en ambitieuze werkomgeving in een groeiende markt. Payper werkt met zelfsturende teams en waardeert eigen inbreng, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid en geeft veel ruimte om te leren en jezelf verder te ontwikkelen. Bij ons mag je fouten maken als je er maar van leert. We bieden onze medewerkers goede arbeidsvoorwaarden:

  • Marktconform salaris (minimaal €2.531 en maximaal €3.168)
  • 25 vakantiedagen
  • Interessante bonusregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Mooi en eigentijds kantoor
  • Elke dag vers fruit op kantoor

Daarnaast zit ons kantoor op een A1 locatie in Breda: met de auto 3 minuten rijden vanaf de A16 e/o met openbaar vervoer 1 minuut lopen vanaf trein- e/o busstation. Op vrijdag sluiten we de week af met een gezellige vrijdagmiddagborrel. Elke maand hebben we een medewerker van de maand benoeming. Regelmatig wordt er op initiatief van collega’s een intern sporttoernooi georganiseerd en 2 keer per jaar hebben we met alle collega’s een heel gezellig personeelsuitje.

Over Payper
Zitten de woorden innovatie, kwaliteit en klantgerichtheid in jouw natuur? Dan zijn wij een perfecte match! Met PayperOne, het in eigen beheer ontwikkelde payroll platform, is Payper een innovatieve speler die HRM gemakkelijk en leuk maakt voor haar klanten. Onze bedrijfscultuur is informeel, ondernemend en resultaatgericht.

"Binnen Payper ben ik doorgegroeid van Customer Contact Medewerker naar Online Marketeer. Om mijn kennis te vergroten heb ik NIMA A online Marketeer gevolgd met dank aan Payper. Ik ben erg blij met het vertrouwen dat ik krijg."

  • Ronnie van Dijk

    Online Marketeer

Meer informatie of direct solliciteren
Voor meer informatie kun je telefonisch contact opnemen via 076-5449345.

Om direct te solliciteren kun je je gegevens, inclusief CV en motivatiebrief mailen naar Recruitment: [email protected] Je kunt ook direct reageren door onderstaande formulier in te vullen.

 

A week in the life of...

Altijd al willen weten hoe het is om bij Payper te werken?

Met 'A week in the life of' krijg je een exclusief kijkje in zowel het zakelijke als het privé leven onze collega’s!

Neem snel een kijkje!
Image