PAYROLL SERVICE


VOOR WERKGEVERS


Payper biedt Payroll Service waarmee we de toegevoegde waarde van uw flexibele werkschil optimaliseren. Wij nemen de juridische verantwoordelijkheid voor uw werknemers van u over en u krijgt alle flexibiliteit die u nodig heeft om op de werkvloer samen met hen het maximale uit uw bedrijf te halen.

Payper neemt uw medewerkers in dienst. Wij nemen de afspraken die u heeft gemaakt over in de arbeidsovereenkomst, en regelen het volledige juridische deel van het werkgeverschap. Vanaf dat moment hoeft u zich enkel bezig te houden met het leidinggevende aspect. Omdat wij juridisch werkgever zijn nemen wij ook alle risico’s en verplichtingen van u over op het gebied van CAO, ziekteverzuim, contracten en pensioen.

VOOR WIE?

Payrolling is interessant voor bedrijven en ondernemers die:

  • door pieken en projectmatig werken flexibiliteit in dienstverbanden wensen;
  • te maken hebben met een hoge omloopsnelheid in personeel;
  • af willen van werkgeversrisico’s, zoals ziekte-en leeglooprisico’s;
  • behoefte hebben aan arbeidsrechtelijke kennis en proactief advies;
  • strategisch besloten hebben hun personeelszaken uit te besteden;
  • meer tijd en energie willen steken in hun klanten en kernactiviteiten.

HOE WERKT PAYROLL BIJ PAYPER?

  • U werft uw eigen medewerker
  • Medewerker vult inschrijfset in; u stuurt dit naar Payper
  • Medewerker kan zich ook via onze webportal inschrijven
  • Payper stuurt bevestiging afspraken naar u en het contract naar de werknemer
  • U geeft (vier)wekelijks uren online door
  • Payper verwerkt (vier)wekelijks uren en betaalt salarissen
  • U ontvangt een gespecificeerde factuur voor gewerkte uren
  • U kunt online uren accorderen, werkbriefjes en facturen inzien
  • Medewerker kan online met een inlogcode urenbriefjes en loonstroken inzien, opslaan en afdrukken

VOORDELEN


Payper biedt branchespecifieke payrolloplossingen waarmee we de toegevoegde waarde van uw flexibele werkschil optimaliseren. Wij nemen de juridische verantwoordelijkheid voor uw werknemers van u over en u krijgt alle flexibiliteit die u nodig heeft om op de werkvloer samen met hen het maximale uit uw bedrijf te halen.


Voor u:

  • Connector.Connector.

    Onbeperkte proeftijd

    U zit nergens aan vast.

  • Connector.Connector.

    Geen doorbetaling bij ziekte

    Dit nemen wij voor onze rekening.

  • Connector.Connector.

    Maximale flexibiliteit

    Vrije keus type contract & contractduur.

  • Connector.Connector.

    Tijdsbesparing

    Geen tijd meer besteden aan personeelsdossiers, ziekteverzuimbeheer en administratie: aanmelding, registratie, uitbetaling, loonspecificaties, jaaropgave.

  • Connector.Connector.

    Besparing personeelskosten

    Alle personeelsgerelateerde kosten, zoals verzekeringen, salarisadministratie en pensioen vervallen.


Voor uw werknemer:

  • Connector.Connector.

    24/7 toegang

    Eigen personeelsdossier altijd beschikbaar.

  • Connector.Connector.

    Payper helpdesk

    Onze HR-specialisten beantwoorden uw prangende vragen over CAO’s, loonstroken of pensioen.

  • Connector.Connector.

    Alles inzichtelijk

    Opgebouwde reserveringen zijn altijd tussentijds opvraagbaar.

  • Connector.Connector.

    Vrije keuze storting

    Ontvang uw salaris per week of per vier weken.

  • Connector.Connector.

    Collectieve voordelen

    Payper biedt mogelijkheden voor auto-, inboedel- en ziektekostenverzekeringen.


VEELGESTELDE VRAGEN



U kunt uw gegevens achterlaten in het contactformulier of bellen met een van onze specialisten van Sales & Support.
U kunt uw medewerker online aanmelden samen met de betreffende NAW en contactgegevens, en het arbeidsverleden.
In minder dan 5 minuten is uw medewerker aangemeld.
Het salaris moet u aan de hand van de voor u van toepassing zijnde CAO worden vastgesteld. Hierbij moet rekening worden gehouden met het juiste functieniveau en salarisschaal. Als er geen CAO is, dan kunnen wij in overleg de ABU of NBBU CAO toepassen. Neemt u hiervoor contact op met onze CAO specialist op de contactpagina.
Ja, u krijgt een vaste contactpersoon binnen Sales & Support, deze wordt tijdens de implementatie toegewezen.

GEÏNTERESSEERD?


Neem via onderstaand formulier contact op over Payroll Service van Payper of vraag direct een offerte aan >

Erik Marchal

Sales Manager

“Laat uw gegevens achter en één van onze vertegenwoordigers neemt contact met u op over Payroll Service van Payper”

Deze velden zijn verplicht *