Hoe werkt payrolling binnen mijn organisatie?
Kies je voor payrolling via Payper, dan mag je rekenen op uitgebreide informatie en begeleiding, voor jou en je medewerkers.
De afspraken over samenwerking leggen we vast in een payrollcontract. We nemen medewerkers juridisch van je over, en dat betekent dat we alle administratieve- en juridische HR-zaken rondom het werkgeverschap voor je regelen. En we staan altijd klaar, wanneer je payrollmedewerkers vragen hebben. Of wanneer jij als werkgever wil sparren of advies nodig hebt. We zorgen ook voor de juiste begeleiding bij ziekteverzuim, arbeidsconflicten en juridische zaken.
Ondertussen is er op de werkvloer weinig te merken van payrolling. De processen binnen jouw organisatie voor het aannemen en aansturen van medewerkers veranderen niet. En payrollmedewerkers hebben dezelfde arbeidsvoorwaarden als reguliere medewerkers.
wil je een adviesgesprek met een van onze consultants?
We vertellen je graag vrijblijvend hoe wij ‘zorgeloos payrollen’ voor jou kunnen waarmaken. Een half uurtje is genoeg want een goed idee heb je zo uitgelegd. Laat jouw gegevens achter en wij nemen contact met je op.