Payroll voor je medewerkers


Download e-book

Wat betekent Payroll voor je medewerkers?

    Voor steeds meer ondernemers is Payroll een uitkomst: minder werkgeversrisico’s, de administratie is uit handen genomen en je bent als ondernemer goed gedekt voor situaties waar je niet op zit te wachten zoals een zieke werknemer. Toch is er nog een drempel voor ondernemers. Een groot deel van de ondernemers denkt dat de overstap naar payrolling invloed heeft op de werkrelatie met de medewerkers.

    Werknemers zijn kritisch als het gaat om Payroll en ondernemers zijn daarom huiverig voor de reactie vanuit het personeel. Dit kan eraan bijdragen dat het een lastige stap is om over te gaan op payrolling. Voor werknemers heeft Payroll immers alleen maar nadelen. Maar is dat echt zo, zijn het echt nadelen of eigenlijk misverstanden? Hoe zit het bijvoorbeeld met het salaris, het pensioen of de doorbetaling bij ziekte? We leggen het je graag uit!

    Download het e-book: Wat betekent Payroll voor je medewerkers

    Download het e-book en kom erachter wat payroll voor je medewerkers betekent.

    Download e-book


    Vul je gegevens in en ontvang direct het e-book: Wat betekent Payroll voor je medewerkers?