FiNANCIEEL ADMINISTRATIEF MEDEWERKER


Heb jij ervaring met een financieel/administratieve functie? Verzorg je al enige tijd de administratie van een bedrijf tot in de puntjes en wil je een steentje bijdragen aan de ontwikkeling van ons finance team? Dan ben JIJ de juiste persoon voor Payper!

Wat ga je doen?
Als Financieel Administratief Medewerker krijg je de verantwoordelijkheid om onze financiële administratie op je juiste manier en volledig bij te houden. Je hebt binnen het bedrijf een brede rol. Naast het verwerken van bankmutaties, inkoopfacturen en het voorbereiden van betalingsopdrachten verzorg je de omzetaangifte en periodeafsluitingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren van deze taken. Je werkt in een klein team en krijgt hierdoor te maken met zeer diverse taken. Je bent communicatief sterk en hebt een sterke drive om vanuit jouw rol bestaande werkwijzen te verbeteren.

Jouw profiel?

  • MBO/ HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het zelfstandig voeren van een financiële administratie;
  • Je beschikt over een hands-on-mentaliteit en bent assertief;
  • Je bent in staat om binnen een dynamische werkomgeving je eigen werk te plannen en te organiseren;
  • Woonachtig in de omgeving van Breda en in het bezit van rijbewijs B;
  • Beschikbaar voor 40 uur per week.

 

Wat bieden wij jou?
Een interessante baan binnen een team met enthousiaste en gedreven collega’s in een innovatieve en ambitieuze werkomgeving in een groeiende markt. Payper werkt met zelfsturende teams en waardeert eigen inbreng, zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Daarnaast krijg je veel ruimte om te leren en jezelf verder te ontwikkelen. We bieden onze medewerkers goede arbeidsvoorwaarden:

  • Marktconform salaris;
  • 25 vakantiedagen;
  • Interessante bonusregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenregeling;
  • Mooi en eigentijds kantoor;
  • Elke dag vers fruit op kantoor.

 

Daarnaast zit ons kantoor op een A1 locatie in Breda: met de auto 3 minuten rijden vanaf de A16 e/o met openbaar vervoer 1 minuut lopen vanaf trein- e/o busstation. Op vrijdag sluiten we de week af met een gezellige vrijdagmiddagborrel. Elke maand hebben we een medewerker van de maand benoeming. Regelmatig wordt er op initiatief van collega’s een intern sporttoernooi georganiseerd en 2 keer per jaar hebben we met alle collega’s een gezellig personeelsuitje.

Over Payper
Payper is een vooraanstaande en ambitieuze speler binnen de payrollbranche en wil deze positie de komende jaren verder uitbouwen met kwalitatieve groei. Payper levert branchespecifieke payroll oplossingen en strategisch HR-advies aan bedrijven die actief zijn in onder andere de retail, logistiek, zorg, beveiliging, industrie en horeca en uitzendbranche. Hierbij handelt Payper vanuit het principe “goed werkgeverschap”. Met PayperOne, het in eigen beheer ontwikkelde payroll platform, is Payper een innovatieve speler die HRM gemakkelijk en leuk maakt voor haar klanten. Innovatie, kwaliteit en klantgerichtheid zijn belangrijke sleutelwoorden die in ons hele proces en bij alle medewerkers terugkomen. Onze bedrijfscultuur is informeel, ondernemend en resultaatgericht.

"Binnen Payper ben ik doorgegroeid van Customer Contact Medewerker naar Online Marketeer. Om mijn kennis te vergroten heb ik NIMA A online Marketeer gevolgd met dank aan Payper. Ik ben erg blij met het vertrouwen dat ik krijg."

  • Ronnie van Dijk

    Online Marketeer

Meer informatie of direct solliciteren
Voor meer informatie kun je telefonisch contact opnemen via 076-5449345.

Om direct te solliciteren kun je je gegevens, inclusief CV en motivatiebrief mailen naar Recruitment: [email protected] 

 

A week in the life of...

Altijd al willen weten hoe het is om bij Payper te werken?

Met 'A week in the life of' krijg je een exclusief kijkje in zowel het zakelijke als het privé leven onze collega’s!

Neem snel een kijkje!
Image