SALES CONSULTANT


Ben je toe aan de volgende stap in je carrière? Zit sales in je bloed en wil je werken bij een gaaf en vooruitstrevend bedrijf met een heldere visie op de medewerker centraal stellen?

Wat ga je doen?
Als Sales Consultant ben je verantwoordelijk voor het werven van nieuwe klanten met de focus op middelgrote klanten. Je bent een echte self-starter en bouwt je eigen klantportfolio op. Je onderhoudt de relaties met potentiële klanten en gaat proactief de markt op.

De doelstelling van Payper en dus die van jou, is om onze marktpositie te verstevigen en de afgesproken (financiële) targets te realiseren. Je bent een energiek persoon met een natuurlijke gunfactor, proactief, creatief, relativeringsvermogen, ‘eager to learn;' en hebt een gezond gevoel voor humor. Sales zit in je bloed!

Als eigenschap ben je een pragmatische ondernemend type,  en beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel. In de kern ben jij de verkoper in hart en nieren. Jij haalt voldoening uit klantcontact, de kick van een deal, de kick van het scoren waarbij de gezamenlijke belangen een leidraad zijn en weet vanuit dat enthousiasme mensen te inspireren.

Fulltime op kantoor aanwezig zijn wil je absoluut niet. je wil bij je klanten en prospects zijn! De resterende tijd kun je vanuit huis of ons kantoor in Nieuwegein of Breda werken. 

Je komt in een team met sales gedreven collega’s te werken. Het team wordt rechtstreeks aangestuurd door de directeur Payroll

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Het werven van (potentiële) klanten met een focus op de gedefinieerde sectoren en markten;
  • Genereren en ontwikkelen van leads conform het  opgestelde salesplan;
  • Registreren van contacten, afspraken, bezoeken en offertes in het CRM systeem (Salesforce)
  • Het kennen en volgen van relevante klant- en marktontwikkelingen in de “Wereld van Werk”. Doel: het creëren van nieuwe opportunities, het aanbieden van passende dienstverlening/oplossingen en het sluiten van de deal.

Arbeidsvoorwaarden:

  • Je ontvangt een prima salaris inclusief bonus
  • Een plezierige en professionele werkomgeving binnen een hecht en leuk team;
  • Diverse secundaire arbeidsvoorwaarden zoals, auto van de zaak, smartphone, laptop;
  • Tevens bieden we je een passend opleidingstraject.

Functie-eisen:

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur heb je een afgeronde commerciële opleiding
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring binnen een commerciële;
  • Je hebt ervaring met acquisitie en bent target driven;
  • Je beschikt over tactisch/strategisch werk- en denkniveau en bent planmatig ingesteld;
  • Je bent klantgericht en beschikt over overtuigingskracht;
  • Je weet het beste uit mensen te halen en je krijgt er een kick van om samen verdere groei te realiseren.

Waar staat Payper voor?
Wij helpen klanten de beste werkgever te worden zodat iedereen hier bij wil werken. Het succes van een bedrijf wordt bepaald door haar werknemers. Onze dienstverlening is er dan ook op gericht om werkgeven simpel te maken zodat werkgevers tijd en ruimte krijgen voor het binden en boeien van haar medewerkers. Dit doen we door het aanbieden van unieke payroll, ZZP en salarisadministratie oplossingen.

Meer informatie
Herken je jezelf in dit functieprofiel en wil je meer informatie over deze uitdagende functie waarin je mee mag bouwen aan onze unieke dienstverlening, neem dan contact op met Marcel Dol - Directeur Payroll.

"Binnen Payper ben ik doorgegroeid van Customer Contact Medewerker naar Online Marketeer. Om mijn kennis te vergroten heb ik NIMA A online Marketeer gevolgd met dank aan Payper. Ik ben erg blij met het vertrouwen dat ik krijg."

  • Ronnie van Dijk

    Online Marketeer

 
 

A week in the life of...

Altijd al willen weten hoe het is om bij Payper te werken?

Met 'A week in the life of' krijg je een exclusief kijkje in zowel het zakelijke als het privé leven onze collega’s!

Neem snel een kijkje!
Image