Automatisering & Digitalisering

Dreamforce, de afdronk

Afgelopen week stond ik op het podium tijdens Dreamforce in San Francisco. Nu sta ik weer met beide benen op de (Nederlandse) grond. Ik duizel nog na van de jetlag, maar ook van alle ervaringen. Dreamforce 2018 was een waanzinnig succes. Ruim 171.000 bezoekers uit 91 landen woonden het vier dagen durend jaarlijks event bij en meer dan 10 miljoen deelnemers volgden het online. Het was een waar gekkenhuis in San Francisco.

Leestijd ongeveer

Afgelopen week stond ik op het podium tijdens Dreamforce in San Francisco. Nu sta ik weer met beide benen op de (Nederlandse) grond. Ik duizel nog na van de jetlag, maar ook van alle ervaringen. Dreamforce 2018 was een waanzinnig succes. Ruim 171.000 bezoekers uit 91 landen woonden het vier dagen durend jaarlijks event bij en meer dan 10 miljoen deelnemers volgden het online. Het was een waar gekkenhuis in San Francisco.

A dream come true

Vorig jaar reisde ik erheen om het overenthousiasme van de Amerikanen mee te krijgen en mijn kennis en netwerk uit te breiden. Toen ontstond de droom om met Payper een podium te bemachtigen tijdens Dreamforce. Die droom is dit jaar uitgekomen. We kregen de kans om tijdens een break-out sessie ons succesverhaal te vertellen van PayperOne. Hoe onze IT-ers op de fundering van Salesforce een HR platform bouwden dat vrijwel alle HR zaken in het payroll proces zoals personeels-, salaris- en contractadministratie digitaliseert. En hoe het systeem real time analyses levert van het personeelsbestand en daarnaast bijdraagt aan de onderlinge samenwerking in een organisatie. Aan de vragen en reacties na afloop, merkte ik dat de presentatie het publiek had geïnspireerd.

schermafbeelding 2018 10 04 om 11.09.00
schermafbeelding 2018 10 04 om 11.09.00

Andere hoogtepunten van Dreamforce

Tijdens de keynote, de aftrap van Dreamforce, luisterden we naar toppers als Parker Harris, Keith Block, Stephanie Buscemi en natuurlijk Marc Benioff. Marc sprak over de ontwikkelingen die Salesforce doormaakt, op zowel technologisch, MVO als financieel gebied.

schermafbeelding 2018 10 04 om 11.11.45

Verder woonden we presentaties bij over bijzondere innovaties. Zoals Einstein AI: kunstmatige intelligentie voor CRM. Het leert van alle klantgegevens in je systeem, ontdekt automatisch relevante inzichten, doet voorspellingen en komt met aanbevelingen. Wij zien enorme kansen in deze nieuwe technologie. Niet alleen voor ons platform PayperOne, maar voor alle interne processen bij Payper. Het gaat ons helpen nog slimmer en sneller te handelen richting onze klanten.

Op onze agenda stonden ook twee belangrijke meetings: Met een journaliste van Computable, die ons interviewde over de digitale transitie die Payper heeft doorgemaakt. En met Independent Software Vendor over de mogelijkheden van een samenwerking. Dit zou wel eens de stap kunnen zijn om PayperOne te laten uitgroeien tot hét HR platform van Europa.

Energiek en vol trots

Kortom, het was een heftige maar inspirerende week. Meestal kosten dit soort sessies mij energie, maar nu kreeg ik er juist een boost van. Ik ben trots op wat we al bereikt hebben als Bredaas MKB bedrijf. En het wakkert mijn ambitie aan om ons platform verder door te ontwikkelen. Ik houd je op de hoogte.

Edwin Schaap – CEO Payper

edwin schaap algemeen directeur home

wil je een adviesgesprek met een van onze consultants?

We vertellen je graag vrijblijvend hoe wij ‘zorgeloos payrollen’ voor jou kunnen waarmaken. Een half uurtje is genoeg want een goed idee heb je zo uitgelegd. Laat jouw gegevens achter en wij nemen contact met je op.

kim groot

bedankt voor jouw interesse in Payper.

Wanneer je je gegevens hieronder achterlaat neem ik binnenkort contact met je op om jouw wensen volledig vrijblijvend te bespreken.

Kim, relatiemanager bij Payper

Berichtdetails:

Datum publicatie: 4 oktober, 2018
Gewijzigd: 4 oktober, 2018
Leestijd:
Categorie: