Payper op RTL 7 bij ‘Succesvol Nederland’

Payper heeft de Nationale Business Succes Award gewonnen. Naar aanleiding hiervan was Payper op televisie te zien tijdens het programma ‘Succesvol Nederland’ op RTL 7.

Het Nationale Business Succes Award Instituut heeft Payper verkozen tot winnaar 2016 in de Backoffice-servicebranche. Als branchevertegenwoordiger komt Payper aan het woord in het landelijke tv-programma ‘De succesfactor’. Een kijkje in de keuken van de beste bedrijven van Nederland met nuchtere toelichtingen op zakelijke strategieën en tactieken.

Een greep uit het Nominatierapport ‘Een specialist in een bijzondere branche, de backoffice-servicebranche in de ruimste zin van het woord. Payper onderscheidt zich met name door stevige knowhow op haar vakgebied en door haar grote klant- en servicegerichtheid. Innovatie is het sleutelwoord bij Payper want zij is continue bezig haar diensten te verbeteren en deze optimaal te laten aansluiten op de wensen van haar klanten. Toonaangevend en vernieuwend. Gedrevenheid, passie, innovatievermogen, durf en visie, plus een 100% focus op de klant maken van Payper een echte topper is haar wereld. Payper is een ware winnaar, een frontrunner in een relatief nieuwe bedrijfstak’ ‘aldus het oordeel van de Nominatiecommissie Nationale Business Succes Award.

Edwin Schaap (Algemeen Directeur Payper) over de nominatie: ‘Wij zijn trots officieel te behoren tot de succesvolste bedrijven van Nederland. Onze ambities zijn hoog, wij willen op alle fronten ambitie uitstralen. Ook de komende jaren willen wij blijven groeien. De sleutel van het succes zit in het creëren van nieuwe, waardevolle verbindingen tussen werkgevers en werknemers. We zullen nog meer bezig zijn met de ontwikkeling van betere systemen waardoor mensen beter kunnen werken. Een voorbeeld: tijdsregistratie is niet meer nodig als de werknemer een app op de telefoon heeft die aangeeft dat hij werkt als hij/zij zich op de werkvloer bevindt. Die rol is voor ons weggelegd. Wij delen onze inzichten als opdrachtgever. Nu begint het pas. Klanten hoeven alleen maar aan te sluiten’.

Deel dit artikel