bedankt voor jouw interesse in Payper.
Kim, relatiemanager bij Payper
Persbericht
Neuromarketing in HR: hoe het menselijk brein reageert op HR-prikkels. Ontdek hoe neuromarketing kan helpen bij het optimaliseren van werving, betrokkenheid en training in HR.
Leestijd ongeveer
Neuromarketing is de wetenschap die onderzoekt hoe het menselijk brein reageert op marketingprikkels. Het maakt gebruik van technologieën zoals eye-tracking, elektro-encefalografie (EEG) en functionele magnetische resonantie beeldvorming (fMRI) om de emotionele en cognitieve reacties van consumenten te meten. Neuromarketing kan marketeers helpen om effectievere campagnes te creëren die aansluiten bij de behoeften en voorkeuren van hun doelgroep.
Maar neuromarketing is niet alleen nuttig voor marketeers. Het kan ook toegepast worden in andere domeinen, zoals human resources (HR). Neuromarketing kan HR-professionals helpen om beter te begrijpen wat potentiële en bestaande werknemers drijft, hoe ze beslissingen nemen en hoe ze leren. Door neuromarketing in te zetten in HR, kunnen werkgevers hun wervings-, betrokkenheids- en trainingsstrategieën optimaliseren.
Op een recente bijeenkomst georganiseerd door HRcommunity, werden er verschillende lezingen gegeven over de praktische toepassing van neuromarketing in HR. Wij waren super enthousiast over deze lezingen en hebben daarom een aantal voorbeelden op een rij gezet:
Het toepassen van neuromarketing in HR opent de deur naar meer doeltreffende HR-strategieën en wij zijn benieuwd naar jouw mening over neuromarketing in HR. Hoe pas jij het toe in jouw organisatie? Welke uitdagingen en kansen zie jij? Bij Payper blijven we pionieren in HR, met de toewijding om innovatieve HR-diensten te bieden. Met de experts die wij in huis hebben op het gebied van Vinden, Binden en Ontzorgen, helpen wij jouw bedrijf te excelleren.
We vertellen je graag vrijblijvend hoe wij ‘zorgeloos payrollen’ voor jou kunnen waarmaken. Een half uurtje is genoeg want een goed idee heb je zo uitgelegd. Laat jouw gegevens achter en wij nemen contact met je op.
Datum publicatie: 26 oktober, 2023
Gewijzigd: 1 november, 2023
Leestijd:
Categorie: Persbericht